torstai 5. heinäkuuta 2012

Seikkailua















Olin eilen Teyan kanssa pienellä kuvailuretkellä, lopputuloksena tällainen kasa kuvia. Ensimmäinen on tosin eilen aiemmin otettu.
Tyytyväisin olen ehkä pilvikuvaan ja tuohon lumpeenlehtikuvaan. Tuo ensimmäinenkin on sinänsä ihan kiva, mutta Blogger taisi raiskata laadun, näytti nimittäin vielä koneella ihan hyvältä, nyt se on vähän turhan rakeinen...
Tuo lumpeenlehtikuva oli itse asiassa ns. vahinko. Katsoin vain, että ahaa, edessä on puro, siellä on lumpeenlehti ja pohjalla koivunlehtiä, *räps* "oho vähän jännät värit, tää on kiva".
Epätyytyväisin olen tuohon, missä on verkkoaita ja sen takana menee junarata. Siitä kuvasta olisi voinut saada hienon, mutta muokkaus ja tarkennus ei toiminut mun ajatusteni mukaan... Vielä jonain päivänä mä kuvaan tuosta samaisesta kohdasta täydellisen valokuvan. Ihan varmasti.

12 kommenttia:

  1. Ihanan kesäisiä kuvia ja sulla on ihanan väriset hiukset :)

    VastaaPoista
  2. Kiitti! (: Ja jos meinaat tota ns. profiilikuvaa, se on ihan ylivanha, mulla ei varmaan puoleen vuoteen oo ollu punasia hiuksia. :D

    VastaaPoista
  3. moi! tämä blogi on tosi kiva :) taidan liittyä lukijaksi! niin ja hehe, tässä nyt tällainen "pakollinen" mainostus, aloittelin eilen uutta blogia ja se löytyy tästä osoitteesta:

    http://punapaana.blogspot.fi/

    ei siellä ole vielä paljoa tekstiä mutta hiljaa hyvä tulee. :)

    VastaaPoista
  4. Jeijei kiitos! (: Tsekkasin sunkin blogin, vaikuttaa ihan hirmu suloiselta! Pitänee liittyä lukijaksi. c:

    VastaaPoista
  5. ...Paitsi että tuolla ei ole sitä nappia, mistä pystyy liittymään lukijaksi. :D Suosittelen pistämään sen.

    VastaaPoista
  6. Toi kuva mis on noi puunjuuret on ihana! Ja pidän myös tost, jos on toi rautatie :)

    VastaaPoista
  7. Kiiitos! :) Nyt näin jälkeenpäin katsottuna noista kumpikaan ei ole kauhean hyviä... Oikeastaan lähes kaikki ovat ketulleen tarkennettuja ja tärähtäneitä. :D Ja kohiseekohisee.

    VastaaPoista
  8. ihania kuvia! Jatkat samaa mallii ni sust tulee yber hyvä kuvaaja! :) vaikka taitava oot jo nyttekki.

    VastaaPoista
  9. Tosi hienoja kuvia sulla!:)

    mun lifestyle blogi:
    http://ajatuksiaelamastajamuusta.blogspot.fi/

    valokuvausblogini:
    http://finnishgirlwithacamera.blogspot.fi/

    VastaaPoista